2009

Har letat efter en bra lista länga nu, äntligen hittade jag den rätta!
Listan snodde jag av Kenza.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fick vattkoppor för första och sista gången i mitt liv. 
Börjat min allra första blogg och läst en hel del bloggar. Också att fira nyår utan min familj för första gången.
Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag pluggade hårt 2009 för att komma in på John Bauer vilket jag lyckades med. 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Det tror jag knappast. 
Dog någon som stod dig nära? Om Michael Jackson gjorde det, så ja. 
Vilka länder besökte du? Norge, Grekland, Thailand och Spanien. 
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer kärlek. 
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 24 augusti då det både var min födelsedag och första dagen med nya klassen. 
Vad var din största framgång 2009? Att sluta bry mig om vad jag åt, konstigt nog. 
Största misstaget? Att träffa mina kunskapstjejer så sällan det senaste halvåret.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Vattkoppor...
Bästa köpet? Min jeans-jacka och mina snörade kängor.
Vad spenderade du mest pengar på? Min vinterjacka. 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Kan inte riktigt peka ut något speciellt. 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Jag är en vampyr - Våren. I Gotta Feeling - Thailand. Fireflies - Julen.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. 
Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer positiv. 
Vad önskar du att du gjort mindre? Tappat humöret.
Hur tillbringar du julen? Med min familj, släkt och mycket gott tilltugg. 
Blev du kär i år? Absolut inte. 
Favoritprogram på TV? De gammla hedliga Grey´s och Desperate. 
Bästa boken du läste i år? Läser inte mycket men Twilight. 
Största musikaliska upptäckten? Andreas Grega, Erik Hassle, Markus Krunegård och Lady Gaga.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min älskade klocka. 
Något du önskade dig men inte fick? I julklapp, TV. 
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Började på gymnasiet. 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärlek och garv. 
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket öppen för förslag, faktiskt. 
Vad fick dig att må bra? Min familj, Anna och Mamma.
Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson ett tag men jag har kommit över honom.
Vem saknade du? En mycket söt och go vän. 
De bästa nya människorna du träffade? Mina kära Bytingar. ♥


Bild tagen av Anna

Kommentarer
Postat av: Carro

fin header

2009-12-28 @ 23:42:56
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: Anna

åå va gulligt av dig!(':

2009-12-29 @ 23:16:11
URL: http://annamenkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0