Bloggen har blivit en receptbok

Godmorgon! Va mysigt det är att vakna upp här i Stockholm, till skillnad från i Västerås. Det första jag gjorde var att bädda både min o mammas säng och sen in på toan och sminka mig, hurtigt! Jag trodde inte jag skulle ha tid till att starta datorn men mamma skulle visst färga håret så nu får jag vänta ett tag innan vi kan åka tunnelbanan ner på stan. Men lika bra det, då hinner jag checka bloggen lite och hålla den uppdaterad!

Något jag inte orkade säga igår var det att jag bytt namn på lite saker här i bloggen. När man vill skicka en kommentar nu så klickar man istället på "Give me some sugar". I menyn till höger har jag ändrat "Sök i bloggen" till "Ingredienser", "Nya inlägg" till "Nybakat", "Kategorier" till "Smakerna" och "Arkiv" till "Månaderna".
Det är vad som händer när man inte har något bättre för sig på en fredagkväll!

Jag skriver igen när jag kommit hem från shoppingen, så ska ni få se vad jag gjort utav dagen.
Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Elin

Svara gärna på min dagens fråga. Behöver hjälp med att få min blogg bättre. Med ett svar kan du hjälpa mig finna motivationen igen!

2009-10-17 @ 11:41:06
URL: http://livetomelajn.blogg.se/
Postat av: m '

snygg blogg =)

kolla gärna in min med & lämna en kommentar!

2009-10-17 @ 12:30:20
URL: http://moaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0