Canberra

Tja, jag har tråkigt. Sitter i skolan och väntar in helgen, bara några stunder till!
Vi ska skriva om våran favoritstad och jag väljer en stad jag aldrig hört talas om föräns idag? Haha, det var så att jag inte visste alls vilken stad jag skulle ta så då sa Anna att jag skulle ta Canberra.
Alla tror att Sydney är Australiens huvudstad, men nej! Det är Canberra!
Haha alla som läser det här inlägget har lärt sig något nytt idag, jag lovar.
Jag har inte ork till att leta runt efter vad jag ska skriva om Canberra så istället sitter jag här o stirrar rakt in i en plåtlåda.

Jag gillar inte att berätta vad jag ska göra på dagarna utan vad jag har gjort, därför får ni veta mina planer för dagen när de redan är gjorda, alltså senare ikväll. Så ni får stå ut ett tag till!

Idag fick vi en liten bakelse till efterätt på lunchen, chokladmouse o nå mer var det inblandat i den, riktigt mumsig faktiskt! Och mer mums ska det bli ikväll, då jag kommer få tårta! Oj oj där fick ni en ledtråd! ;D
See you later aligator!


Kommentarer
Postat av: maja

lite fantasilöst att ta en stad du aldrig hört talas om Caroline!:O

2009-10-02 @ 15:44:18
URL: http://mwaldau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0