Long time no see

Tja bloggen! Var ett tag sen jag uppdaterade, men jag har vart på vakt o kollat frågorna lite då och då. Tyvär så lyckades jag inte så bra med min frågestund och har därför inget att svara på. Bättre lycka nästa gång, om det nu blir en nästa gång, se nu vad ni missat! Haha. Idag så vann min lilla basgrupp Chillhouse-tävlingen, jihaa! Även om jag inte gjorde något mer än att hålla i en kopp choklad medans den blev fotad, men jag tar åt mig äran iallafall, mohaha! Vi slutade lite tidager idag så jag hann med en runda på stan innan mamma kom och hämtade upp mig (lyx med skjuss!). Jag shoppade till det med en ny halsduk (blå stickad) och kjol (svart sammet). Ni få se bild på de imorgon då jag säkert kommer vilja ha det på mig!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten och sedan kolla på Grey's som jag missade igår pågrund av dansen.
Jag kommer höra av mig igen, don't doubt it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0