Micheal Jacksons nya låt

Godmorgon! Kolla vad jag hinner med den här måndags morgonen, ett morgon inlägg, Tjiho!
Har inte mycket att säga förutom att jag hörde Micheal Jacksons nya låt för första gången idag, This is it! Jag hörde inte så bra eftersom den gick på radion ute i köket och jag stod i badrummet och sminkade mig.
Tänkte att jag skulle söka upp den på You Tube och lägga ut den här i bloggen men jag hittade den inte, den har väl inte hunnit komma upp där än. Aya, så fort den är utlagd så kommer den in här på bloggen, promise!
Idag blir det matte och idrott i skolan, helt okej eftersom jag inte behöver släpa med mig datorn.
Vi hörs när jag kommit hem.
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: men shit tack så mycket :D

det gör mig superglad att du tycker så! :) <3



hur är läget då? (a)

2009-10-12 @ 10:46:44
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig! Allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann vi bloglovin? :D

2009-10-12 @ 13:46:33
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0