Ny Profilbild

Nämen tjena! Nu var Idol slut, ett mycket bra Idol. Det var ju Michael Jackson-tema och då kan ju ingenting gå snett. Men jag har faktiskt inte bara slappat framför Idol, jag har också fixat med bloggen. Som ni ser så har jag bytt Profilbilden, jag tröttnade på den andra och kände att den kanske var lite "fjortis"? Därför ger jag er nu ett varmt leende som kan skina upp hösten lite.

En sak som är värd att nämna är att om prick en vecka så är jag just nu i Lanzarote! Så de känns ju riktigt nice, det ska bli sjukt skönt att komma iväg. Men jag ska inte sitta här och göra er avundsjuka nu, det vore ju riktigt elakt. Dock är jag faktiskt duktig på det, varge gång jag ska resa iväg så tjatar jag om hur lång tid det är kvar tills jag åker, kanske något jag borde sluta med?

Men ni ska inte vara avundsjuka, jag är ju faktiskt här framför datorn och har det ganska långtråkigt hos mormor. Aya tagg till imorgon i Stockholmcity! Så nu ska jag snart sova, måste vara pigg och alert inför en heldag med kulheter.


Booli Booli


Kommentarer
Postat av: K

fett nice caroo! fina bilder där(Y)=D

2009-10-16 @ 23:25:17
Postat av: Cup Cake Carro

Tack Kevino. Jag har gjort min blogg till en Receptbok! :D

2009-10-16 @ 23:29:25
Postat av: Anonym

sv: Haha ja xD gör du då? :D

2009-10-17 @ 00:21:19
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Sabina

fin bild ;D

2009-11-03 @ 22:27:11
URL: http://givemethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0