Proffs-Fotografen själv

Godkväll sega bloggen!
Fy sjutton va segt det ska gå då när man bara vill lägga in ett litet fjuttigt inlägg. Det är då förklaringen till varför jag inte uppdaterat under dagen. Eller nej, jag har faktiskt sakta men säkert börjat tröttna på o blogga. Visst jag tycker det är kul men jag måste ju liksom förstå verkligheten, jag har inte flera läsare som diggar den hårt! Därför ska jag nu börja med att lägga in inlägg bara lite då och då, tror jag.
Jag vet att det är väldigt fult och dumt av mig att säga så här, men jag är ärlig så är det bara. Men kom ihåg att jag ändrar åsikt från dag till dag så imorgon är jag säkert super taggad för att blogga igen!

Men istället för att skriva om mittt ilandsproblem kan jag ju nämna lite vettigt istället.
Igår var jag och mammsen på en promenad i Bredäng då jag tog med mig kemeran och lekte fortograf. Jag leker fortfarande eftersom jag lägger in bilderna här och tycker jag är bäst i världen på att ta kort! Haha nej ta detta med en nypa salt, snälla!

 

Kommentarer
Postat av: K

Grymma bilder carro!

2009-10-19 @ 22:02:37
Postat av: Bettan

Hej gumman!



gillar dina fotografier, speciellt den med bladet.

Fortsätt blogga, jag läser och ska kommentera mer om du vill ; ).

Puzz <3

Bettan

2009-10-20 @ 10:38:27
Postat av: jannike

härliga bilder!:)

2009-10-23 @ 11:59:32
URL: http://jannikedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0