Ska man vara fin får man lida pin

Jag är så duktig som valt till Spanska! Tänk alla lediga eftermiddagar jag går miste om bara för att kunna prata spanska, men jag tycker det är värt det. Jag ska ju ut och resa efter skolan och sen kanske till och med jobba utomlands. Och jag kommer ju lära mig mycket spanska nästa vecka också, när jag är i Lanzarote där dom snackar spanska, jag kan babbla lite med spanjorerna! :D 

När jag slutat så kommer "för att vara fin får man lida pin" verkligen stämma in på mig. Maja ska cykla hem till mig och så ska vi vaxa oss, fy sjutton! Jag har velat balla ur flera gången men Maja är stark hon! ;D
Aja vi får se hur detta slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0