Söndagsplaner

Så ja, nu kanske det är mer "Söndag" än i natt kl. 00.10?
Jag sov grymt länge idag för att ha gått o lagt mig hyfsat tidigt, ganska skönt faktiskt! Idag ska jag träna på friskis som var sjukt länge sen jag gjorde senast! Jag måste komma igång nu och bli fit for fight till Lanzarote på höstlovet!
Jag ska också hem till pappa och packa o städa... Inte så jätte roliga dagsplaner.

Jag ser att typ alla i min klass fått sina klassfoton, men inte jag! Så jävla frustrerande, jag som är så nyfiken! Haha


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hoppas du får dina klass foton snart :) Har oxå hänt mig att alla har fått utan mig :( Fick vänta en vecka på mina efter alla hade fått sina :(

2009-10-11 @ 13:43:43
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: maja

carro du e inte ensam jag har inte heller fått:/ <3

2009-10-11 @ 20:19:25
URL: http://mwaldau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0