Spiller thé över datorn

Hoho! Hemma nu, efter en helt okej dag i skolan. Började 10 så det var nice. Eller jag fick ganska tråkigt hemma på morgonen eftersom jag är en sån jävla tidspessimist och går jämt upp sjukt mycket för tidigt. Och om ni då vill veta när jag gick upp så var det vid halv åtta, då hade jag drygt två timmar på mig innan bussen gick...

Jag kollade nyss på ett klipp i Dessies blogg. Det skulle föreställa Micheal Jacksons spöke och jag blev så skrajj att jag spillde ut min kopp med thé över datorn, lyckat!
Jag hoppas jag snart kan komma igång med powerpoint presentationen om min favoritstad, där jag skriver om Canberra (en stad jag inte visste fanns förens en vecka sen :S).
Senare ikväll blir det lite latjo med dans, suck bara att jag måste ta mig dit o hem själv nu när föräldrarna är bortresta.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0