Chai

Tjena bloggilogg!

Ännu en dag har passerat, eller helg för den delen! Imorgon börjar skolan igen, ganska surt faktisk för jag är inte alls taggad. Men något jag är taggad för är Björnöborg på torsdag då da! (Y)
Har just druckit en gigantisk kopp med chai latte, världens godaste te!
Så jag lär nog springa på toa mest hela natten.

Nu ska jag kolla på Ice Age 3 som jag laddade hem för ett tag sen, har redan sett den en gång men då tyckte jag den var så dålig så nu måste jag se den en gång till o se om den kanske var bättre än så jag uppfattade den? Hmm..

Tror jag kommer somna ganska sent ikväll eftersom jag sov ända till klockan tolv imorse! Men det här får bli helgens sista uppdatering, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0