Espanol utan krok

Hola, hay tengo un lession en el Espanol. Haha, blidde det rätt nu?
Jag får inte till kroken över N:et men skit samma, spanska är bara krångligt!

Jag är så fruktansvärt sugen på någonting nu, jätte jätte sugen! Det kanske beror på att jag är väldigt törstig, tror jag ska ta en liten paus o gå på toa och dricka! Hur mysigt lät det då, gå på toa o dricka? Haha, men det finns såna där små plastmuggar på toan som jag och Maja brukar dricka ur, jag undrar om det bara är vi som är lite ohygieniska av oss o dricker på toalleten! Allt blandas i magen ändå o lite skit rensar ju magen, äre inte så man säger?



Kommentarer
Postat av: maja

men om de bara är du å jag som dricker där så borde de ju inte bli ohygieniskt!

2009-09-23 @ 15:54:00
URL: http://mwaldau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0