Godmorgon lördag

Nu har jag kommit på hur man lägger in en egen bild som Header på bloggen, det var på tiden! Jag har dock ännu inte fått fram den perfekt Headern.

Jag vaknade ganska tidigt imorse, kl 8. Men låg kvar i sängen i kanske en timme och halvsov. Det jag har hunnit med på morgonen är frukost och datorn då da, sitter fortfarande i myskläderna.
Nu ska jag hjälpa mamma med att plocka undan sommaren, helt okej för nu väntar den mysiga hösten!

I dag stod det faktiskt i tidningen vad som var bra med att sommaren var över.
Lite av anledningarna var: slippa myggen, slipper bli förkyld av att klä sig sommrigt när det är kallt, alla har kommit tillbaka från semestern och att du inte blir lika besviken om det är dåligt väder.
Ganska bra tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0