Grattis pappa

Kom just hem från dansen, eller nej jag har faktiskt hunnit med en snabbdusch! De blidde ändrade planer, fick skjuss av mamma istället för pappa, och jag har för den delen inte skaffat något gulligt till honom...
Men jag tänkte vara en ganska söt dotter och lägga in en gullig bild på honom här på bloggen, sen kanske jag kunde pröva skriva en liten dikt till honom också? Jaja, nu får ni tycka jag är mesig! :D


Brorsan fick synas lite i rampljuset också, det kan han väl få!

Grattis pappa, 47 år. Du har klarat dig genom alla utan iallafall sjudundrans stora sår. Men med ett par snygga lår! Och hår, ja de går!
10 minuter har man sett dig på din födelsedag, de är ju skandal, de borde skapas en ny lag! Att pappor måste träffa döttrarnna mer, då kanske dottern något fint ger. Och då skulle ju pappa le mer.
Oj vilken fin dikt detta var, men de är de ända rim jag har!


Pussar och kramar till födelsedagspappan! <3

Kommentarer
Postat av: Kooling

Grattis carrooos pappa!!!!

2009-09-24 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0