Måndag = Tv-kväll

Fy fan va obekvämt,jag sitter i min säng och får inte till kuddarna på rätt sätt! Det är sånt här som gör mig väldigt frustrerad! Men nu ska jag inte vara sån, jag har faktiskt haft ännu en bra dag. Vi är äntligen klara med matten i skolan och så har vi hunnit med ett danspass. Som grädde på moset så kom jag till mamma idag, alltid lika mysigt!

Nu väntar jag in alla bra program som visas ikväll, jag kan lika gärna säga hela schemat:
19.00 Seinfeld, Christine eller 2 and a half men
19.30 Vänner
20.00 Idol
21.00 Svenska hollywoodfruar

Längre än så vet jag inte, men det komme säkert något som jag nöjer mig med att kolla på. Vilken toppen kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0