Nya tankegångar

Fail Maja! Jag kunde ju inte alls uppdatera senare igår som var lovat eftersom Majas dator inte kommer åt internet ;P Så där har ni förklaringen!
Iallafall så blev det en mycket mys kväll med en Choclate Fudge Brownie att splitta på!
Cykelturen till Bäckby taggade jag med Micheal Jacksons bästa hits, folk har övertalat mig, nu tror jag att han fortfarande lever, att han bara gjort så att man ska tro att han är död eftersom han vill leva sina sista år i fred, good får you mj! Jag hoppas då på att denna teori stämmer... <3

Jag har också ångrat mig angående VMA, Pinks framträdande är inte lika ballt efter att ha sett den tre gånger, den som rockar nu är Lady Gaga vars uppträdande jag tyckte var helt galet första gången men som sedan lyste upp efter ett par gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0