Ta mig till solen!

Efter att vart hemma hela dagen och inte gjort mycket så stöter man på många tankar. Dagens ämne har mest handlat om solsemester. Det börjar bli rysligt kallt nu och jag tror för den delen att det är slut på mina cykla-till-skolandagar. Längtar tillbaka till Thailand och längtar fram till Lanzarote, åker dit med mamma på höstlovet och det ska bli sjukt skönt att komma iväg från allting, men det är endå ett ganska långt tag kvar så jag har då inte börjat längta på riktigt. Eller... vem försöker jag lura! Jag längtar som fan!

Här är då en låt som tar mig tillbaka till Thailand.
Jag älskar killen, han e för skön!
Om ni inte pallar kolla på hela så måste ni iaf kolla på 3:08 haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0