This is it!

Om några timmar släpps biljetterna till filmen.
Jag undrar om det bara är till premiären eller resten av de två veckorna den kommer visas också. Jag måste bara se den, och på bio också! Jag ska tillomed vara så petig att jag åker till Stockholm och kollar på den i en extra stor biosalong!

Jag får vänta till midnatt och se hur det ser ut, om man kan boka mer än bara premiären. Isåfall så vill jag boka till den 31 oktober, då kan jag dra med mig mamma så kan vi passa på att umgås lite med mormor den helgen. Jag har saknat Stockholm ett tag nu, Stockholm och mormors lägenhet. Det enda som behövs då är att åka dit en helg så klarar jag mig några veckor till!



Måste, måste, måste få biljetter!

Kommentarer
Postat av: maja

jag vill se den med dig!

2009-09-27 @ 12:42:37
URL: http://mwaldau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0