Torsdag

Hallo!
Mitt första oficiella inlägg kommer här nu då!

Lite tidsfördriv på morgonkvisten. Jag i min nya NY tröja från Thailand, klatshigt!
Lite tidsfördriv på morgonkvisten! Tog på mig min I have never been to NY tröja från Thailand idag, klatshigt!

Idag är det Torsdag, alltså pannkaks dagen!
Vi skulle fått pannkakor till lunch, om vi nu inte åkte iväg till Björnön o vandrade omkring där hela dagen.
Så eftersom jag missade pannkakorna så fick jag fixa egna när jag kom hem, mums!

Det var också planerat att jag skulle med mamma och köra Arobics på Friskis mot kvällen men de skippade vi, eftersom jag somnade när jag kommit hem så var jag antagligen inte pigg på att träna.

Inte visste jag att det skulle vara så här knepigt att hitta på vad man ska skriva i bloggen, inläggen blir kanske lite mer intressanta när jag kommit på knepet!

Hej så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Your secret lover

welcome to the internetworld!

2009-09-11 @ 09:41:50
Postat av: Caroline

Well thank you dear!

2009-09-11 @ 10:01:45
URL: http://carolinemey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0