VMA

Så där ja! Då har jag äntligen sett VMA, o jag lyckades hålla mig vaken under hela programmet :D Lite pågrund av att jag började möblera om i mitt rum mitt i allting vilket jag aldrig gjort förut, eftersom jag har ett sånt jävla pytte rum som de inte går att göra något med, jag bara fick en snilleblixt mitt i natten!

Den absoluta höjdpunkten med galan var då Pinks fräna uppträdande, fan va grymt det var! Det finns ingen video på det på you tube än, men när det kommer så kanske jag lägger in den.
Iallafall så hänger hon i taket under hela låten o gör fett grymma saker, hon e ball hon!

Nu ska jag snart stänga datorn och sova ut ordenligt så jag är piggilin imorgon.
God natt

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: nej jag tror inte det, du kan adda mig på [email protected] :DD

2009-09-19 @ 09:26:48
URL: http://ellenjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0