Gästblogg från antonardet.blogg.se

Cha cha alla bloggläsare!

Jag heter Anton, och är Carros typ bästa kompis, dock är hon ofta dum mot mig.

Vem heter Meyer i efternamn dessutom? Jag säger som man ska, typ Mejer, medans Carro säger Majer.
LOL! Om man ska säga så ska det väl iaf stå Mayer, eller? Fattar inte riktigt...


Så vad vet ni om Carro? Här kmr lite fakta:

Hon stoppar strumpor i bh:n för att hennes byst ska se större ut
Hon är för lång för att vara 93tjej (bli inte glad Sara, du är för kort)
Hon färgar håret blont, egentligen är det råttfärgat
Carro föddes som en tjej
Hon är kär i Harry Potter

Vad är Carros intressen då? Joo:

Spela fotboll i Tortuna
Retas med mig
Alltid vara glad
Sen typ slå folk som håller på med hennes mobil

Nu en kort historia om Carro:

Det var en gång en lång tjej som hette Caroline. Hon gillade att äta mat. Bara äta mat.
En dag gick hon ut i vida världen. Hennes bästa kompis, den snälla och smarta Anton, sa till Carro att hon nog inte borde gå ut. Men det struntade Carro i. Lite senare ramlade hon ner för ett stup och dog.

SLUTSATS: Lyssna alltid på mig Carro!

Hoppas du kryar på dig och fortsätter gymnasietiden med mig, då blir den nog rätt rolig ska du se!

Många knytnävshälsnigar från antonardet.blogg.se


Kommentarer
Postat av: anonyym

Nice, mer gästbloggar från antonardet!

2010-02-04 @ 13:11:45
Postat av: B

2010-02-04 @ 16:50:37
Postat av: Bettan

Den Carro som jag känner, Carro "Majer", är en snäll, go och glad tjej som definitivt inte slåss. Är det samma tjej vi pratar om.

2010-02-04 @ 16:52:30
Postat av: Okänt fan till anton som gillar double cheeseburgers och plus menyer på donken men glömmer att använda csn kortet för då hade man fått plus menyn gratis

Grymt! Mer gästbloggat från Antonardet:) Riktigt awesome:-D;-D

2010-02-05 @ 21:01:17
Postat av: Fanny

sv: haha ja, ungefär så ;D

2010-02-07 @ 00:13:50
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0