En helg på Lisö

Godmorgon. Nu är jag hemma efter en trevlig helg på landet. Hemma med några myggbett och fästingar här och var, mmm. Eftersom där inte fanns någon tv eller dator ägnade jag mycket tid åt att läsa den fjärde boken av Twilight-serien. Tror jag ska läsa lite till strax då det är väldigt spännande där jag är i boken just nu. Men klarar spänningen att hålla i sig, jag har kanske sjuhundra sidor kvar?

Nåväl, nu blir det frukost. Mitt huvud väger flera kilon och min näsa är fylld!
Ha en bra dag mina vänner

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad härligt det låter med en massa mygg och fästingbett ;D! Dt verkar som om du börjar bli förkyld, ta det lugnt! Kram din bonus

2010-07-01 @ 15:49:14
Postat av: Caroline

Ja jag var nog det men jag är bättre nu tack! Det blir en repris av allt det där nu i helgen igen. Kram

2010-07-02 @ 10:20:44
URL: http://carolinemey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0