Snilleblixt

Precis när jag klickade på nytt inlägg slog tanken mig - jag kanske ska starta en ny blogg? Känns som saften runnit ur denna och att det är dags för något nytt. Vilket jag också nämnde i senaste inlägget. Men ännu är det inte bestämt, dels för att jag nyss fick min snilleblixt.

Idag är man ledig då, det är ju tisdag och Monie är lika vänlig som alltid. Snart ska jag cykla ner till stan för att få en klippning. Är faktiskt inte så taggad på det just nu då jag är ganska nöjd med håret för tillfället. Men en klippning är ett måste.

Ja så, ha en bra dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: MAJA

NEJ CAROLINE TYCKER INTE DU SKA SLUTA!!!

2010-06-01 @ 22:48:54
URL: http://ellenmajasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0