Vad jag bryr mig om nu

Jag tänkte ge er en liten uppdatering innan jag lägger mig och sover en lång och skön sömn. Det har vart en otroligt händelserik och trevlig vecka. Det är först nu som jag känner smällarna som är dumhet och flum, inte helt fel ändå. Det ska bli så otroligt skönt att få sova i min egna säng inatt efter att ha delat en luftmadrass med Klara i ett par nätter. Vid tre idag kom jag hem från Helsingborg där jag vart på ett riktigt vackert bröllop. Då var det dags att fixa mig för att åka ner till Vlt för min första dag på det nya jobbet. Det var ett långt men inte tråkigt möte där jag och resten av de nya reporterna fick instruktioner och fika med de "gammla". Sen var det hem igen för en snabb middag för mig själv för att sedan cykla vidare hem till Ellen och träffa henne och Maja för ett tag och höra på lite nyheter. Det verkar som om jag står inför ännu en rolig vecka. Men vad jag längtar allra mest till nu är min varma säng som står och väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0