Friday im so not in love

Yeah, here you've got me. Happy now?
Jaja, ingen har riktigt frågat efter mig, men ändå. HÄR är jag!

Nåväl. Jag gav upp för längesen. 
Super kul att vi några från klassen ska göra en tidning tillsammans som känns kanon bra just nu. Vi har redan hört med tryckeriet och våra annonsmammor. Själv ska jag skriva en novell och ledaren i tidningen, ser fram emot detta.

Nu är det helg och jag känner att veckan gått otroligt fort. Jag trodde att jag skulle stå tomhänt den här helgen men söta Elina fixade ihop oss tjejer till en mys dag imorgon. Det var ett tag sen jag kom ut på stan med lite shopping och fika. Hoppas på ett par vårskor och kanske en jacka, det skulle sitta fint. 

Ikväll blev jag hemma med mamma, pizza och lite godis. Känns som den sötsaken är det enda jag ätit hela dagen. Uscha mig, egentligen är jag inte ett dugg sugen. Bara på cola för tillfället. Jag har planer på att hålla mig vaken halva natten, colan får vänta som en öppnaögon-hållare. 
Men va varför ska du hålla dig vaken så länge? Jo det är fett sköna tankar och känslor mitt i natten som jag inte vill gå miste om nu när jag har tillfället att få möta dom. 
Trevlig helg hörni. Jag hör säkert av mig igen, inte mycket mer att göra en kväll som denna.


Kommentarer
Postat av: Bettan

JAg tänker i varje fall sova, god natt!

Kram B1an

2010-03-12 @ 23:13:33
Postat av: Anonym

Du är snygg Carro!

2010-03-13 @ 18:57:40
URL: http://ellinajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0