Refreshment

Godmorgon helgen, eller juste den började ju igår. Å så skönt att det är helg ändå. Idag ska jag chilla lite på stan och Hälla, leta efter lite vårkläder. Jag ska också kolla om jag hittar något att ha på mig på skolavslutningen. Måste säga det att jag är lite taggad på att ha nå sjukt snygga shorts med en frän tisha. Där gott folk var en av de få gånger i mitt liv jag sagt/skrev tisha. Där gott folk var en av de få gångerna i bloggen som jag skrivit ett / = snetecken? 

Kanske dags att börja med lite nytt, det skulle inte vara helt fel! 
Trevlig helg


Min födelsedag förra året - också första dagen i skolan. Snart är vi där igen!

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: vad gulligt av dig carro!

2010-05-30 @ 00:05:11
URL: http://ellenmajasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0