Veckan hos pappa startar bra med en cleen garderob

Nämen tjena!
Nu är jag hemma hos pappa igen och ska tillbringa veckan här. Jag har redan hunnit rensa min garderob så nu är den fin och sorterad, just as I like it! På idrotten i dag var det gym som gällde vilket jag tyckte var grymt kul, vips sa det och passet var redan klart.
Ja och nu kan ni nästan gissa vad jag ska göra? Skaffa mig en kopp te och sätta mig och kolla på 2 and a half men såklart.

Pussiluskis
PS: Imorgon blir det mysmorgon framför julkalendern! "gillar upp till hundra"

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Så lite så :D

2009-11-30 @ 20:47:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag gillar också den "Cleena" garderoben, då kan jag börja lägga in det snyggt oxå!! Kramis B1an

2009-12-01 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0