Grown-up night

Det är nog inte bara jag som kan konstatera att det blir enormt mycket mer bilder i mina blogginlägg på helgerna då jag gärna tar fram min kamera och fotar de nära och kära jag umgås med. Jag ville bara nämna det eftersom jag inte har så mycket mer att säga. Jag har egentligen redan gjort dagens sista inlägg men i själva verket så är ju detta inte lördagens utan söndagens inlägg. Ioförsig (?) så var nog också förra inlägget det.
Den senaste halvtimmen har jag jobbat med ännu en header, en liten natts-aktivitet som jag har. Nu känner jag för att kolla upp det sista på datorn och sedan kura ner mig i sängen, jag tror att det skulle göra mig gott.
God Natt nattugglor ♥

Kommentarer
Postat av: Bettan

Att du bara orkar sitta uppe så länge en söndag! kul läsning, har du några kort på mig från i lördags? Vår kamera hade ju inget batteri!!!!



Kram

B1an

2009-12-07 @ 11:32:39
Postat av: Carro

Detta inlägg var från i lördags natt! ;)

2009-12-07 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0