Problematisk promenad

Oj, jag nämnde igår att även om jag inte kommer ha någon julkalender här i bloggen så kommer den ändå vara jävligt julig. Jag var nyss inne på en blogg som var jävligt julig och nej så vill jag inte att min blogg ska se ut, fy fan va tacky!

Jag och pappa har varit ute på en promenad. Jag behövde mjuka upp mina muskler så att jag sedan kunde stretcha bort min förbannade träningsvärk. Det blev säkert bättre men det är inget jag känner av för tillfället.
En liten känsla av panik börjar komma nu när jag insett hur liten tid vi har kvar innan vår tidning ska vara klar och hur mycket jag och Mathilda har kvar att göra. Eller så mycket är det inte, men vi fattar ju inte hur vi ska göra och då kan det bli väldigt frustrerande.
Aja, det löser sig nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0