Snabba ryck

Oj, var ett tag sen sist jag bloggade. Det blev ju inga inlägg igår och idag har jag inte varit så aktiv heller. Därför kommer nu lite snabba updates. Igår var det mest slapp hela dagen tills klockan närmade sig fem och det var åter igen dags för Lucia träning i Hallsta, lika mysigt som förra gången! Idag var det dags för skolan igen med matte och idrott då det var yoga som gällde. På lunchen köpte jag min första julklapp som av en slump blev en julklapp till mig som mamma betalar, det enda negativa med detta är att jag inte får använda min nya svarta sammets morgonrock tills julafton. Det får bli min julklädsel! Nu ska jag sätta mig framför TVn med pepparkakor o chai, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0