Update

Cha cha bloggen!
Har inte vart så seriös den senaste tiden här i bloggen, eller jo visst har jag det men mina inlägg har ju inte vart så informationsrika. Haha kolla på mig så jag använder fina ord, duktig flicka! Any way, nu gör jag ett försök till ett värt inlägg.

Jag är ganska ledsen eftersom Peter stuckit iväg på Dreamhack eller vad fan det nu heter och snott min internetkabel. Nu måste jag sitta inne i hans rum vid datorn och då kan jag inte kolla på Tv och sitta vid datorn på en och samma gång, vilket är min favorit. Som grädde på min olyckliga händelse så luktar det skit här i Peters rum! Och en till sak som jag blir väldigt irreterad på är alla som redan börjar julpynta, dom gör ju så vi hinner tröttna på julen innan den är här! Ja, så mycket mer har jag inte att säga. Hoppas att detta var tillräckligt upplysande för er. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och försöka bli lite trött.
Pussilusk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0