Hos mormor i Stockholm

Äntligen är det Fredag, efter en lång vecka med mycket besvär så är det äntligen helg! Därför är det så himla skönt att jag ska tillbringa helgen hos mormor i Stockholm och bara komma iväg från allt ett litet tag. Så nu sitter jag här och surfar på grannens nätverk.

Imorgon ska jag och mamma ner på stan och shoppa loss! Jag är grymt taggad och längtar till morgondagen. Vi ska också fika på American Cup Cakes där de har de grymt goda muffinsen som jag talat om, eller ska jag säga att jag predikat om dom?

Nu så är det fika dags, och jag ska för första gången smaka på mormors kaffe. Haha skumt att jag inte gjort det under alla mina år, men det är ju först nu som jag börjat dricka kaffe och kommit in i vuxenlivet. 
Vi hörs senare ikväll (jag kommer ju inte ha mycket annat för mig här hos mormor)
Kram


Kommentarer
Postat av: K

Köp med en muffin hem till stackars mig!!!! mera inlägg=D and again, it's good to have u back=)

2009-10-16 @ 20:21:38
Postat av: Caroline

Haha muffinsmos? ;D Jag är grymt taggad för att börja blogga, känns som om det var evigheter sen sist, även om det bara var typ 2 dagar?! :D

2009-10-16 @ 20:24:47
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll! :)

2009-10-16 @ 23:03:27
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0