It's good to be back

Jag kommer då aldrig bli en stor bloggerska eftersom jag inte kan skriva när jag inte mår bra och inte är på humör. Det finns ju de som gillar att skriva om deras känslor när de mår på det viset men inte jag, jag tycker om att skriva glada saker som piggar upp andra (därav bloggens slogan "cheer up sad face"). Så nu ska jag cheera upp mitt sad face! Efter att ha pratat ut med Maja om vad som hänt så mår jag bättre och tycker då att det är dags att börja vara aktiv här i bloggen igen, för inte vill jag mista de få trogna läsarna jag har!

Bara för att detta inte ska bli ett uber-långt inlägg som inga kommer orka läsa så sätter jag punkt här.
Men direkt när jag klickat på publicera så ska jag börja på nästa inlägg då ni ska få lite updates!
Puss


Kommentarer
Postat av: K

TACK=D it's good to have u back!!!!!

2009-10-16 @ 20:20:13
Postat av: maja

finns alltid!



å börja blogg regelbundet igen för jag likeit!=)

2009-10-17 @ 11:47:32
URL: http://mwaldau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0