Kaffesump och pengarfälla

Tjo! Måndagar går alltid fort, det är riktigt ganska nice.
Idag var det matte o idrott, matten var kul, eller den rullade på som fan iallafall! När jag kom hem var jag sugen på kaffe och skulle värma lite i mikron men då blev det verkligen kaffesump o allt kaffe som var i koppen hade nu fyllt mikron. Efter den lilla katastrofen ångrade jag mig o tog en kopp thé istället, ett bra val. By the way så drack jag världens godaste kaffe hemma hos Åsa igår, det var gudomligt gott!

Fast jag har ändå vart med om tragiska saker idag också...
1. Min tandskena krashade i golvet och sprack (konstigt eftersom den är gjord av plast), nu måste jag skaffa mig en ny och betala 500 kronor!
2. Min favorit parfym från Gran Canaria är helt slut, det är nästan som nån öppnat locket o hält ut allt!

Nu ska jag snart ta och knalla hem till pappa där jag ska tillbringa den kommande veckan.
Booli Booli!

Kommentarer
Postat av: maja

caroline ljug inte för mig, jag vet att du vill att jag ska gå vilse!

2009-10-05 @ 18:12:26
URL: http://mwaldau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0