Vill sova så det snabbt blir morgon

Snart är det dags! Inte alls långt kvar nu, snart drar jag och mammi iväg till Lanzarote! Nu håller jag på med nästan det viktigaste som behövs fixas innan planet går, ipoden! Jag har tankat ner 5 nya skivor som ska in i den, yes va gött det är med ny musik! :D

Det ska bli så himmelskt skönt att komma iväg och jag ska njuta av det varje sekund som går. Jag kan inte tänka mig hur jag skulle orkat fortsätta om den här resan inte var planerad, allt hänger på der här. Jag måste komma bort...
Om det är något som jag kommer sakna så är det bloggen! :D
Men jag får önska er ett trevligt lov så hörs vi om en vecka.
Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0