American cupcake i Gallerian

Då var man hemma igen, efter en lång dag i skolan o en najsig fika efter det.
Jag och Maja lyxade till de o tog var sin kladdkaka som var mycket mums!!

Förra gången jag var med tjejerna i Stockholm tog vi en muffin i mitten av Gallerian, och fy faan det var den godaste himmelrika muffinen jag ätit i hela mitt liv! O de var cheesecake smak pån! :D
Jag o Maja har snackat om denna muffin hela dagen och bestämt oss för att nån dag åka till Stockholm o käka muffin till lunch fika o middag, det kommer bli gött! Då ska vi också passa på o se en stand up comedy i en biosalong (Y) 
Så kom ihåg de, nästa gång ni är i Stockholm, köp en muffin i mitten av Gallerian, American cupcake tror jag stället heter...

Och här kommer dagens outfit



Tröja från JC, Linne från Gina
Nu ska jag slänga mig i duschen, o så hörs vi senare, o tvivla inte påt!
De e grymt kul o uppdatera ofta, ni får tycka jag drygar hur mycket ni vill haha ;D

Kommentarer
Postat av: ellen

dom där muffinsarna är så grymt goda !!

2009-09-15 @ 19:55:16
URL: http://ellenjannica.blogg.se/
Postat av: Caroline

De är sjukt goda, ojojoj!!!

2009-09-15 @ 21:30:51
URL: http://carolinemey.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har också ätit där, en cheescake dessutom. Sjuuukt goda :D

2009-09-15 @ 21:41:03
URL: http://sajbe.blogspot.com
Postat av: Kevin

Gick förbi där förra helgen skulle köpt med mig ett lager hem=/

2009-09-15 @ 22:16:05
Postat av: Kevin

Gick förbi där förra helgen skulle köpt med mig ett lager hem=/

2009-09-15 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0