Hos Joanna

Fick skjuss av mamma hem till Joannas mammas gulliga lägenhet.
Vi är bägge hängiga o trötta så vi har bara orkat med att ligga i soffan o kolla på repriser från veckan som gått.
Innan jag åkte hit var jag på sopptippen med mamma där jag hittade gammla Elle tidningar som jag och Joanna har bläddrat igenom, så hjärnan har iallafall fått jobba lite! O nu ska Joanna öva på o spela gitarr, hon är ju en sån där estetnörd ;D

Ikväll så ska jag Peter och mamma kanske på restaurang, men det verkar inte så ljust för det eftersom klockan är snart fem och jag är hemma hos Joanna helt ofixad!

Puss o kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Joanna

Jiihaaaa, vi är så pigga och hurtiga såå...

2009-09-13 @ 16:42:13
Postat av: Caroline

Haha jo precis!

2009-09-13 @ 18:34:51
URL: http://carolinemey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0