Planering

Oj, såg just en snutt av VMA på mtv.se, fick tårar i ögonen av starten på den med mj! <3
Men jag kan ju inte sitta o kolla på hela galen i sån dålig upplösning, jag måste se en repris som sänds på tv.
Jag kollade nyss upp när nästa var, imorgon kl 09.00 - då är jag i skolan, imorgon 19.30 - Björnöborg, Fredag 00.00 - kan gå, bara jag inte sover eftersom jag har ev. vart uppe hela natten innan.
Så om jag missar den så får jag se på Lördag kl 09.00 eller 23.05! Yes!

Ska åka o dansa om ca en halv timme och jag har ännu inte packat väskan till imorgon! Får göra de när jag kommer hem ikväll, men jag vill ju lägga mig tidigt så ja e pigg på Björnön. Haha kolla här så jag planerar, typ det enda mitt liv består av, PLANERING! :S

Och bara för att så kommer min försenade dagens outfit!

Sjal o jeans H&M, tröja Cubus
O allt är hyfsat gammalt!

Kommentarer
Postat av: Dennis

svar: Grönt thé innehåller väldigt mycket antioxidanter som bl.a. stimulerar ämnesomsättningen. =)

2009-09-16 @ 20:10:59
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0