Proppmätt

Proppmätt o nöjd, det är jag det! Vilken mysig och god middag det blev, oxfilé med sån där spretsad potatis eller vad det heter, mumsfillebabba!
Och gissa vad jag gör nu? Kollar på VMA, ofc! Får inte nog av det, och dessutom såg jag Lady Gaga nyss, frän brud alltså.
Vi får se om jag kollar på hela ännu en gång, jag ska ju ändå upp tidigt imorgon till skolan... Hoppas det blir en bra dag, vi ska ju faktiskt ha dans på idrotten, ser fram emot det! :D
Men jag säger god natt nu så hörs vi imorgon igen.
Jag diggar o blogga assa! ;D
Pussis

Kommentarer
Postat av: Fanny, fotoblogg

dans är värdelöst ju :(

2009-09-21 @ 18:26:52
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0