Smörgåsgrillen

Yellow!
Har skaffat mig en ny header nu som är här för att stanna, ett tag iallafall.
Jag har ju vart ledig idag och Peter var sjuk eller halvsjuk, han har ju kunnat fixa min header, tack Peter!

Gjorde nyss varma mackor med min nyinköpta smörgåsgrill, smörgåsarna blir sjukt goda när de blivit smörgåsgrillade! Ni som inte har en smörgåsgrill i ert hem borde skaffa det, ni vet inte vad ni går miste om, ojoj!

Nu säger Anna att jag ska komma och vara hennes modell eftersom hon skaffat sig en systemkamera, det är bara att packa grejerna och sticka!

Laters! 

Kommentarer
Postat av: Anna (:

älskar värkligen ditt ansikte att fota !<3 blir baraa hur bra som helst utan mycke smink alls Tillomed !<3(::

2009-09-16 @ 17:14:34
URL: http://annadamenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0