Storröjning

Idag har man städat och blivit... dissad.
Haha nej då, skulle egentligen på stan o luncha med Maja men det gick inte ihopp eftersom hon skulle hälsa på sin farmor, eller så var det mormor. Iallafall så gör det ingenting eftersom jag kommer ändå hinna med shopping nästa helg då jag ska till Vingåker!

Så eftersom det inte blev stan så blev det istället storröjning i mitt rum här hos pappa. Jag ska snart få göra om hela rummet så därför skulle jag idag plocka bort alla saker som jag inte ville ha kvar.
Därför är mitt rum ganska riktigt tomt just nu och det kommer bli grymt läskigt att sova där inatt!


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

söt blogg (:



kolla in dagens snygging! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/channing-tatum-3.html#comment

2009-09-27 @ 20:37:29
Postat av: maja

FÖRLÅT!!!

2009-09-28 @ 16:54:52
URL: http://mwaldau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0