Jag borde sova

Innan jag lägger mig. Vilket jag borde göra ganska så snart. Så känner jag för att skriva ett litet inlägg. Skriva av mig lite. Även om jag inte får ut allting jag tänker på just i detta inlägg, så känns det ändå bättre efter att jag bloggat. Kanske är det så att tankarna sätter igång just när jag skriver även om det jag skriver inte är så specifikt att det beskriver alla mina inlandsproblem?

Jag tror nog detta får duga. Jag är ju för all del alldeles för trött för att komma på hur jag kan dölja mina bekymmer i texten jag skriver. Imorgon ska jag upp tidigt, lika tidigt som gårdagens morgon. Jag ska ta mig till yogan och få en härlig start på lördagen. Sen så kommer några av mina underbara tjej kompisar framåt kvällen. Kommer bli kanon mysigt, det känner jag på mig. Jo tack, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0