Take me high or bring me down

Hallå där landskrabbor! Tänk så stört skönt att få vara en pirat, ute till havs typ all the time, inget mer än nice. Efter lite osäkert garvande går jag vidare. Jag sveper mig bort i djupa tankar om allt mellan himmel och jord. Inget allt för viktigt finner jag där. Därför är det ända som uppmärksammas de där ytterst onödiga, roliga och galna sakerna. Som pirater! Arrgh!
Istället för att skriva Awesome!!!111ett!one så skriver jag What the fuck???++plusminusnoll.

So, imorgon hoppas jag på lite bilder till bloggen. Jo har inga nya på datorn.
Men vad säger ni nu? Ni VILL att jag ska lägga upp GAMMLA bilder isåfall? Nämen, okej då.
För eran skull gör jag allting och det vet ni lika väl som jag att det är en sjukt stor vit lögn.


Det var Annispannis som hade lust att fota mig förra sommaren, dammade av dom lite.

Jag har fastnat i mitten och det kan ibland vara ett rent helvete. Men jag är glad och försöker åtminstone.
Vet ni vad jag hoppas på nu?
EN UNDERBAR LÖRDAG MED MYCKET GLÄDJE OCH ALLT DET DÄR GODA I LIVET

Kommentarer
Postat av: Anonym

häärliga bilder! :D

2010-04-24 @ 02:49:53
URL: http://ellinajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0