Lys så länge som du kan

Jag kommer från: Västerås
Jag heter: Caroline

Hur gammal är du: 16
När fyller du år: 24 Augusti
Är du kär i någon just nu: Nej
Jag samlar på: Sånt som gör mig klokare och starkare
Gröna eller röda äpplen: Röda hårda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Anna eller mamma
Gillar du golf: På sommaren med farmor, sure thing!

Vilken tid gick du upp idag: Klockan åtta
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Hur svarar du i telefon: Mobilen: Tjo! Hemtelefonen: Hej det är Caroline
Vad ska du göra ikväll: Försöka hålla mig vaken ett bra tag
Vad ska du göra imorgon: Gymma
Var vill du bo när du blir stor: Utomlands
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: Söndags, om inte lite idag

Vilken årstid tycker du bäst om: Våren
Laddar du ner musik och film från Internet: Självklart
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en ny mobil, nya skidor, resa och spara en hel del
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej inte ett dugg, helt anti
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Kanske vid tio halv elva
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Ja tack
Vill du ha barn: Ja tack

Solar du ofta: På sommaren men inte solarium
Är du bra på att laga mat: Nej, men jag gillar de
Gillar du att dansa: Älskart
Är du flygrädd: Nej blir bara illamående av flygmetallen
Hur vig är du: Inte så imponerande
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten fast blir rejält sugen på cola
Vilken är din favoritglass: Glass med chokladbitar
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Tror jag bara testat fejk-sushi, så jag vet inte
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, choklad

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej det var länge sen
Har du tandläkarskräck: Kan jag inte påstå
Är du morgon eller kvällsmänniska: Bägge
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Bara när de redan är sönder
Är du beroende av något: Mat
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: När jag lyckas så kanske tre gånger i veckan

Senaste låt du hörde: Astrologen - Magnus Uggla
Vad gör du på helgerna: Chillar, shoppar och käkar
Brukar du bädda sängen: Varje dag
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej
Vad var det senaste du sa: Puss hej

Önskar du att du bodde någon annanstans: Om jag gör
Vem kramade du senast: Min söta mamma
Saknar du någon nu: Nej
Vem ringde dig senast: Anna
Var du glad igår: Nej, har vart en ganska nere vecka
Vad är din favoritfärg: Lila
Sminkar du dig: Ja
Har du somnat i skolan någon gång: Nej

Me myself and I, och en söt Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Anna(:

oj det där var jag inte berädd på (;

puss på dig(K)

2010-02-13 @ 17:34:35
URL: http://annamenkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0