Rest in peace

Good evening. Jag tror att jag har en aning om varför jag fortfarande är uppe, men jag vet inte.
Känns ändå som om jag måste hoppa i sängen snart för att kunna komma upp på måndag morgon.
Men någon halvtimme till kan jag sitta uppe. Det är ju riktigt härligt att vara vaken så här pass sent, känns som allting lättar och blir mycket enklare än morgonen därefter. Under natten har jag knepat lite på blogg-designen (vilket brukar vara anledningen till att jag stannar uppe). Är hyfsat nöjd nu och tror att den får se ut så här ett tag framöver. 

Förövrigt så har hela helgen inte varit den bästa. Vårt älskade marsvin Marwin dog i fredags och skapade en dålig stämning här hemma. Sen blev både den efterlängtade filmkvällen och Romme resan inställda.
Suger rätt så hårt. Men jag förmodar att det är livet. 


Kommentarer
Postat av: Fanny

aw :(<3

2010-02-21 @ 19:48:38
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/
Postat av: Annna(:

r.i.p :'(

2010-02-22 @ 14:39:43
URL: http://annamenkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0