Tell me why I love Mondays?

Nu sitter jag här hemma hos pappa och väntar på att både min bror och far ska komma hem. Då blir det byte och jag får tillbringa tre dagar hos mamma. Sen blir det hit till pappa igen för att sedan åka iväg på en veckas skidåkning i Trysil. Ni ser, jag har mycket att se fram emot den här veckan!

Any who så klarade jag av matte kompletteringen i skolan idag! Väldigt skönt att inte ha några rester kvar nu, men det kommer nog så småningom när vi får veta resultatet på det senaste matte provet.
I överdrag så har måndagen varit en trivsam dag, så som alla mina måndagar har en tendens att bli. Nu hoppas jag också på en mysig kväll, men det är inte omöjligt för hos mor så blir det både tacos och semla. Kanske som ett litet firande att hon började på sitt nya jobb idag. Grattis mamma!

Kommentarer
Postat av: Annna(:

snygg header(;

2010-02-23 @ 09:04:37
URL: http://annamenkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0