Daylight, Matt & Kim

Tjo! Vaknade för kanske en timme sen. Hade gärna velat sova längre men efter att bli väckt av ett sms kunde jag inte somna om så nu sitter jag här. Har satt Daylight på upprepning, en sjukt härlig låt som Danne spelade upp för mig i veckan. Nu kan jag inte sluta lyssna på den!


Snart ska jag hoppa upp ur sängen, klä mig varmt och ut på en promenad med mamma. Det är ju strålande sol idag, super härligt! Sen blir det frulle, dush och fix ner till stan. Känns som att lördagen kommer bli kanon! 
Ha en bra dag mina nära och kära, ni andra å

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: påminn mig så visar jag i skolan :)

2010-03-13 @ 11:29:43
Postat av: Daniel

Ja, riktigt grym låt! Man blir verkligen glad av den tycker jag.

2010-03-13 @ 12:40:15
Postat av: Anonym

Tack för dagen pinglan!<3

2010-03-13 @ 18:58:15
URL: http://ellinajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0