Skönt chill humör

Jag är inget stort fan av att ha en hel del plugg på axlarna. När man sätter sig vid datorn för att få allting gjort så springer timmarna iväg och när klockan är sent har man ännu inte fått ett skit gjort, man har bara tråkat inne på facebook eller någon annan beroendeframkallad sida. Sån var min dag igår men då bjöd jag hem några goa brudar som knöt ihop den bra ändå.

Blev väldigt glad över solen som sken när Maja väckte mig imorse. Då blev det en dag på studsmattan med Joanna och nu far det snart av till Johannisberg för att grilla marshmallows med gott folk.
Ha en fortsat underbar och varm dag. En bamse kram från mig för jag är på skönt chill humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0