100 inlägg

Åh herre! Internet, eller blogg.se iallafall är jävligt segt och det gör mig så himla irreterad! Jag vet inte hur länge jag fick vänta på att komma in här och kunna skriva ett nytt inlägg, fy fan!
Nog om det. Jag har just hört med mina bruttor från Kunskap om de har lust att gå på Fame på torsdag, jag är så jäkla biosugen och det vore verkligen skit mysigt att få träffa mina tjejer. Det tråkiga var att bara jag, Maja och Julia kunde och kanske Elina. Men det duger gott o väl, de andra får jag träffa någon annan gång, troligtvis över en fika.

En till sak jag tänkte nämna är att detta nu blir mitt 100:de inlägg! Wow, jag finner många saker att fira här i bloggen, men det är fett värt det! Nu har jag allt varit flitig, 100 inlägg på drygt en månad, en underbar start i bloggvärlden!

Jag gjorde nyss fruktsallad till mig och mamma, samma som igår bara för det var kanon gött! Jag tyckte vi förtjänade det eftersom vi just kommit hem från en liten promenad. Jo, vi skippade friskis, men en promenad kan man också få en liten stjärna i kanten för faktiskt! Jag ger gärna bort såna stjärnor, kanske inte så jätte bra varge gång...

Nu ska jag stänga den här otroligt sega datorn och koppla av framför Televisonen.
Vi hörs imorgon gott folk!
Kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs&kommentera min blogg !

puss http://dagarmedsara.blogg.se

2009-10-12 @ 21:29:59
Postat av: SannaSvenzon

Hej, vad gör du? :D

2009-10-12 @ 21:36:21
URL: http://sannasvenzon.blogg.se/
Postat av: Sabina

fin blogg!

2009-10-12 @ 23:59:01
URL: http://obeskrivliiig.blogspot.com
Postat av: Bettan

Ska man behöva vänta länge på det 101:a inlägget??

2009-10-15 @ 12:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0