En ny dag, nya händelser?

Godmorgon, en ny dag med nya händeser. Eller äsch, försökte bara låta lite lovande... Gissa vad vi ska göra? Jo vi ska fortsätta med den jävla broschyren, sweet! Jag vet ju fan redan om att min inte kommer bli vald så det är helt i onödan, fast endå så vet jag ju att jag lär mig en massa o att de betygssätt, men det känns så himla onödigt!

Min stackars pappa fyller år idag och jag visste inte äns om det. När han sa det i morse så trodde jag han skojja, hur shyst är jag? Därför funderar jag på om jag ska ge honom något gulligt när han kommer och hämtar mig från dansen ikväll. Men jag vette fan vad det ska vara, han är ju så hälsosam så han äter ju inte godis längre! Och blommor kan jag ju inte ta med mig på dansen, stackars alla allergiker! Vi får se om det blir något kul överhuvudtaget!

Jag måste ändra mig på en sak, jag får inte gå upp så tidigt i fortsättningen. Idag gick jag upp kvart i sju för att jag skulle duscha men endå så var jag klar för att ge mig av redan klockan åtta, då jag inte behöver cykla föräns tjugo i nio. Så varge morgon sitter jag och chillar vid TV,n i kanske en halvtimme, vilket inte är nödvändigt. Visst tycker jag inte om att stressa, men lite senare kan jag ändå sova. Kanske till kvart, tjugo över sju?

Nej nu måste jag börja jobba med broschyren!
Jag hör av mig senare, tvivla int påt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0